2008年8月31日 星期日

Highway

It's Aug. 31. We all come back to Chung-Li for the graduate trip to Bali.
Everyone is packing the things while sharing the events during the summer vacation.
Last night i was chatting with three friends about travel experience.
I did admire them and i also want to explore the different cultures.
However, i am still thinking, thinking, thinking but do nothing. :(

No More too much worry!!! Give the IMPULSE a chance!


くるり - Highway


我要旅行的理由大概有上百個
第一個是在這裡總覺得快要窒息了
第二個是今晚的月亮在誘惑著我
第三個是我想既然我已經拿到了汽車駕照

我在車上裝上了重低音響(奔向高速公路)
讓它響起遙遠的未來(好久沒這樣啦)
來做些甚麼不得了的事吧 一定要
做些不得了的事吧

飛奔出去的Johnny別在意
身上衣物全都脫掉
溫柔與甜蜜之吻之後全部都會跟隨而來
全部都先拋到後頭再說
甚麼勇氣都不需要啦
對我來說旅行的理由一個都不需要
試著放手看看吧
冷冽的花似乎就要謝了啊

沒有留言: